1113978.jpg
lauantai
3d-angel-3.gif
joulukuusi.jpg

Eilen sitten tuli hieman parempi olo(kun otin lääkettä)
ja
lähdin ystävääni moikkaamaan. Vein hänen
lapsilleen pienet joulu paketit.
Vaikka en
yleensä vie kun kummilapsille.

(jos oisin rikas veisin varmasti kaikille, mutta...laps.gif)

joulukellot.jpg

Olipas mukava nähdä ystävääni pitkästä aikaa.pomppu.gif
Sovittiin että käydään joskus keilaamassa...
tästä lupauksesta on
pidettävä kiinni. Minä kun
yleensä niin jumitun tänne ihanaan
kotiimme.
Pehmeelle sohvalle... Mutta nyt  minä olen
päättänyt että
mennään keilaamaan ja
ihan ens vuoden alussa.
peukut.gif

joulukellot.jpg

Eilen illalla veljeni tuli pikaisesti käymään.
Minun piti paketoida joululahja jonka
veljeni antaa eräälle nais ihmiselle...
heart.gif
Pitihän minun kysellä sitten kaikkea
veljeltäni...
winkitys.gif heart.gif

joulukellot.jpg

Tänään mennään kaupoille. Vihdoinkin pääsen
katsomaan
kauan ihailemaani tv-tasoa/kirjahyllyä.
Ja jos se miellyttää minua ostan saman tien.
party.gif

joulukellot.jpg

Sen jälkeen mennään minun kummitädille kylään.
Sinne on tulossa rakas siskonikin perheineen.

Ihanaa nähdä heitäkin pitkästä aikaa.