Tänään mulla on kampaaja. Vähän jännittää osaavatko laittaa minulle semmoisen tukan josta tykkään.En ole vielä koskaan aijemmin
käynyt tällä kampaajalla, jäiks!
Olen kyllästynyt tähän tavalliseen
pitkään ja vaaleahkoon tukkaan...nyt haluan jotain uutta ja "rajua"

heh,heh! katsotaan vaan niin pitkät nää edelleen on...aika paljon sais
ottaa kyllä pois, kun latvat tooosi huonona. Katsotaan mites minulle käy....


Tässä hiukseni nyt...

eli hiuksien alta ja hiustenlatvat ruskeat ja päältä vaaleat.
Ei etuhiuksia...mutta muuten hieman kerroksittain leikattu.



tälläiset kuvat lähtee kampaajalle mukaan


tälläiset sitten hiuksista tuli...




(mun kamera on niin kehno ettei saa kunnon kuvia, mutta...)
Nyt on leikattu kunnolla kerroksittain. Hiusten alta tumman
ruskeaa ja päältä pääosin punainen. Punainen on laitetttu raitoina.


ja kas kummaa mukaan kaupasta lähti tämmöiset kengät.
Vaikka mieheni sanoi näitä "mummo kengiksi" niin minä kyllä tykkään
Kerrankin jotain erinlaista kun ennen.

Ruskeat kengät