Mä olen vihdoinkin herännyt talvihorroksesta. Näin jälkikäteen ajateltua olipas talvi pitkä ja rankka.Talvella ei jaksanut oikein mitään, ei ainakaan panostaa itseensä yhtään.Ihana aurinko taas meitä hellii. Olen käynyt vaunuilemassa viime viikolla kolme kertaa yli 5km lenkin. On ollut niin ihania kelejä! Innoistuinpa kevään kunniaksi taas laittamaan itseänikin nätimmäksi. Paksut hupparit ja farkut sai lentää kaapin perukoille ja niiden tilalle tuli legginsit, tunikapaidat/mekot. Oma tekemiä korujakin olen taas alkanut käyttämään. Poitsu ei enää revi niitä. Ihanaa, ihanaa pitkiä kaulakoruja ja isoja korviksia. Kyllä nyt on ihana keväinen mieli.

Viime viikon torstaina kävin siskoani moikkamaassa. Samalla matkalla poikkesin seppälään ja näin ihanan takin. En kuitenkaan ostanut sitä. Takki jäi kuitenkin mieleeni ja harmittelin miksen ostanutkaan takkia. Lauantaina sitten pakkasin pojan autoon ja lähdimme vähän shoppailemaan. Kävin ostamassa sen ihanan takin itselleni. Paksu untuvatakki sai väistyä tämän ihanan kevät takin tieltä.

Aina kun olen käynyt tuossa meidän postissa olen ihastellut siellä myynnissä olevaa pientä puuhevosta. hinta on ollut minusta aika hurja niin en ole raaskinut ostaa. Vissiin tää kevät saa minut ihan sekaisin, koska tänään tämä pieni söpö puuhevonen tarttui käteeni ja lähti kanssamme kotiin. Mukaan lähti myös ihana posliini purnukka. No ku oli alennuksessa.