Hieman jännitti kuinka Poitsu (1V3kk) pärjää mummon ja ukin luona ja ehkäpä eniten kuinka minä pärjään kaksi yötä ilman poikaa. Onneksi Ukki ja mummo on pojalle niin tuttuja, ettei mitään ongelmaa ollut. Nähdään vähintäänkin kerran viikossa, näin kesäloma aikaan useamminkin. Ekana päivänä päiväunille eivät saaneet ja yöunille nukahti melkein iltapala pöytään, mutta muuten kaikki sujui todella hyvin. Nukkui kumpanakin yönä 8h putkeen. Kyllähän Poitsu viihtyy kun on paljon puuhaa ja viihdykettä ja sitähän isovanhemmat jaksavat pojalle tarjota yllinkyllin.

Hieman ikävöin poikaa laivalla ollessani. Miehillä tuntuu olevan paljon helpompaa tuo erossa olo. No onneksi minäkin pystyi kyllä nauttimaan olostani. Kunhan en vaan nähnyt mitään ihania pikku lapsukaisia. Onneksi Laivalla oli muutama kiukku piukku pipanakin. Rääkyivät niin että tuntui taas niin mukavalta olla vaan kaksistaan mieheni kanssa. Ihanaa oli olla vaan me.

Mummolaan kun mentiin poikaa hekemaan, niin poitsu ensin kyllä tuli mun luokse, mut ei halannut. Lopulta ei enää vilkaissutkaan mua päin. Olin ilmaa. Isi oli pop! Isille kerrottiin sitä ja tätä ja näytettiin vaikka mitä. Joskus 30minuutin kuluttua Poitsu juoksi minun syliin. Halasi kovaa ja istui pitkän aikaa sylissäni. Sen jälkeen kaikki oli taas hyvin. Äidille piti näyttää kaikki, jopa yläkerta missä oli poika nukkunut.

sateenkaari

auringonlasku

Tukholmassa

shoppailua

Nahkahääpäivä

Joutsenet

Hyvästi Tukholma

Illan viettoa