Oli todella ihana reissu. Aurinko paistoi ja lämmintä oli. En tarvinnut kertaakaan legginseja tai farkkuja. Lähdettiin perjantai aamuna viiden aikaan kohti lentokenttää. Matkaan lähti meidän perhe, mieheni siskon perhe ja mieheni serkun perhe. Kaikilla meillä on yhdet alle kaksi vuotiaat lapsoset.

Meidän hotelli oli Los Girasoles

Hotelli oli ainakin näiden pienten matkaajien kanssa hyvä. Ei ollut rappusia eikä muitakaan vaaranpaikkoja. Aamulla vaan ovi auki ja lapset juoksivat toisilleen kylään.tai jäivät pihalla leikkimään. Huoneemme olivat ihan läheikkäin. mikä oli ihan loisto juttu!

pieni pihamme

terassilla oli ihana nauttia aamupalaa.

keittiönurkkaus oli toimiva. Mikrossa sai tarvittessa nopeasti pojalle lounasta ja aamupalaksi oli kiva keittää kahvia ja paahtaa leipää. Nam!

makkarissa oli onneksi ihanan leveä sänky. Saatiin hotellista lainaan lastensänkykin, muttei se ollut käytössä lainkaan.Poitsu nukkui aina meidän välissä. Poitsu kuvassa päiväunilla.

vessa/pesuhuone

oloonhuone

Perjantaina 25.3.2011

syötiin aamupala lento kentällä. Katseltiin ikkunasta lentokoneita.

Lentokone oli myöhässä. Kone oli aika ahdas ja alkeellinen (=ei ilmastointia, ei tv:tä) n.6h20min  oli aikas tuskaa. Koneessa oli ihan tajuttoman kuuma! Ja pieni poika sylissä ei juurikaan helpottanut oloa.

lentokone juotavaa.

Bussilla hotellille. Vihdoinkin perillä. Matkalaukkujen purkamista, hotelli alueeseen tutustumista. Hotellin baarissa välipalalla. Kaupassa käynti.

Karnevaalit

lauantai

Markkinoille mieheni serkun perheen kera .Kävelymatkaa yhteen suuntaan n.2km. Käytiin samalla reissulla syömässä lounas.

Uima-altaalle ekaa kertaa. Aluksi Poitsui pelkäsi vettä, eikä suostunut uima-altaaseen. Äidin sylissä lopulta uskaltautui ja sen jälkeen olikin aikamoinen vesipeto!

illalla koko poppoo syömään.

Lähialueeseen tutustumassa ja karnevaali hälinää ihmettelemässä.

sunnuntai

Uima-altaalla. Poitsu nukkui päiväuniaan. Saatiinpas me vanhammatkin vähän omaa aikaa. Uimista ja poreammeessa löhöilyä

Tervetulo tilaisuus El Cautso nimisessä ravintolassa.

Illalla koko poppoo syömään.

maanantai

Vuokrattiin auto kahdeksi päiväksi. Mieheni serkun perhe vuokrasi myös. Meidän kummankin autot olivat Nissan micrat. Lähdettin matkaan joskus 11.30 kieppeillä. Kiemuraisilla teillä Poitsulle tuli pahaolo ja oksensi kaksi kertaa. Voi meidän pikkuista. Onneksi äiti oli nopea ja sai 99% oksusta jätesäkkiin.huh! Onneksi suurinosamatkasta sujui kuitenkin tosi hyvin ja poikakin jaksoi viihtya autossa. Maisemat olivat upeita! ja ahtailla vuoristo teillä meinas tulla kolari. Onneksi oli vaan läheltä piti tilanne. Rekka tuli niin kovaa mutkassa, että meinas viedä meidän autosta palan mukanaan. Oli senteistä kiinni, huh! Kyllä säikähdettiin.

Meidän vuokra autot. Tuo tummemman harmaa oli meidän.

Illalla miehen serkun perheen kanssa syömään.

Tiistai

Lähdettiin matkaan n.10.30. Tänän päätettiin ajaa hieman lyhempi reitti.Käytiin mm. luolakylässä ja lumikaivoa katsomassa. Lopulta mentiin Atlantico-ostoskeskukseen syömään ja shoppailemaan. Ostettiin lähinnä ruokaa.

illalla koko poppoon kanssa syömään.

Keskiviikko

Palmitos Park-eläin puistoon. Lähdettiin joskus 10.15 bussilla.

luonnonvarainen sisilisko.

eläinpuiston jälkeen mentiin uima-altaalle.

illalla syömään koko poppoon kanssa.

Torstai

shoppailua, rannalle ja kylillä kiertelyä. Tälläinen asu oli minulla päivällä.

rannalla

lounaaksi hampurilainen ja siideriä kunnnon lasista. huom! pilli.

uima-altaalla uimista koko poppoon kera. Poitsu tykkäsi tosi paljon uimisesta niin lasten kuin aikuisten altaassakin.

Käytiin illalla syömässä oikein kunnolla. Minä lähdin iltaa viettämään tälläisessä asussa. Söin sisäfilettä, ranskalaisia ja jälkkäriksi suklaamoussea, nam!

Valvottiin mieheni kanssa ainakin johonkin kahteen yöllä. Pakattiin kaikki tavarat matkalaukkuihin, joita ei enää aamulla tarvitse.

perjantai

Kello oli herättämässä kahdeksan aikoihin. Kerettiin pakkaamaan viimeisetkin tavarat ja nauttia aamupalaa ulkona kaikessa rauhassa. Bussi lentokentälle saapui muistaakseni n.10.40. Lentokone oli luojan kiitos hieman tilavampi, viileämpi ja löytyipä jopa telkkari.Kone oli vieläpä etuajassa, ihanaa!

kotona oltiin n.22.00 aikoihin.