Torstai 7.7.2011

Herättiin teltasta kännykän herätyskellon soittoon kello. 06.15. Väsytti!!! Puettiin vaatteet, Poitsu sai hieman syötävää, kerättiin kamat autoon ja purettiin teltta. Aamu pesut ja menoksi.

Puoli kahdeksalta piti olla jo satamassa jonottamassa laivaan. Päästiin laivaan puoli tuntia ennen lähtöä. Vietiin kamat hyttiin ja suunnattiin aamupalalle. Runsaasta buffet pöydästä löytyikin kaikkea hyvää syötävää. Katseltiin lasten leikkihuoneen ikkunasta kun laiva lähti satamasta kello 9.30. Leikittiin hetki leikkihuoneessa. Minäkin menin pallomereen leikkimään, hih! Poitsua jotenkin jännitti ja pelotti pallomeri, niin päätin mennä sinne hänen kanssaan. Leikkihuoneessa ei silloin ollut muita. Sen jälkeen poika ei enää pelännyt vaan innoissaan ui pallomeressä. Sitten mentiin hyttiin päiväunille. Nukahdettiin kaikki. Oltiin niin väsyneitä.

leikkihuone ja siellä oleva pallomeri.

meidän hytti.

Kun herättiin mentiin katselemaan kannelle. Oli ihana ilma. Tunti ennen ruotsiin saapumista oli taas ruoka. Maittavia ruokia buffet pöydässä, nam! Poitsu sai taas leikkiä leikkihuoneessa ja tutustuikin yhteen neljä vuotiaaseen tyttöön, jonka kanssa leikki paljon. Puoli kuuden aikoihin oltiin perillä.

kannella.

Ajeltiin kapellskäristä suoraan Tukholman ruuhkiin. Niistä kun selvittiin matkattiin sujuvasti moottoritietä pitkin kohti Norrköppingiä. Pysähdyttiin kerran huoltoasemalle, josta ostettiin juotavaa ja pojalle leipää.

Oltiin illalla hotellissa. Nukahdettiin taas vasta joskus yhdentoista jälkeen.