Nyt se on loppu. Go fast go haasteen vika viikko oli vko 36.Hienosti meni 3 viikon haaste. En sortunut kertaakaan makeaan. Paino tippui haasteen aikan 3,4kg. Se ei ehkäpä kuullosta hurjan paljolta(tavotteeni oli -5kg), mutta senttejä lähti sitäkin enempi. Nyt mahdun kaikkiin vanhoihin farkkuihini.Se jos mikä on TODELLA MAHTAVAA!

Hieman pelotti haasteen loppuminen. Kuinka mun nyt käy. Sorrunko kotona ylenmääräiseen herkutteluun. Pulliin, leivoksii, karkkiin, sipseihin. Olen nyt maistanut (5viikon aikana) muutaman karkin(3kpl) ja söin yhden kanelipullan. Mutten enempää.(Nooo töissä hieman jälkiruokaa maistellut) Mikä ihaninta mun ei tee ees mieli. Pelkäsin, että se sokeri humala valtaa mut ja olen taas koukussa. Onneksi niin ei käynyt. Olen jatkanut haasteen aikana oppimaani ruokavaliota hieman muunnettuna. Eli ei enää ihan niin tiukkalinjaista. Hedelmät on nyt sallittuja ja pienet herkuttelut. Juon edelleen vettä noin 3litraa ja syön säännöllisesti 2-4h välein.Aamupuuro ja iltapala rahka ovat myöskin jääneet.

Urheilu on myöskin  jäänyt elämääni. Olen ollut paljon flunssassa, mutta silti on tullut liikuttua ihan kivasti. Kipeenä en tietenkään ole lähtenyt lenkkipolulle. Neljän-viiden viikon 3km Intervalli lenkkien jälkeen jaksoin ekaa ketaa hölkätä 3km. Se oli hieno tunne! Hyvä minä! Viikolla 37 liityin työpaikan juoksuklubiin ja lokakuussa alkaa  juoksuvalmennus kurssi.

Vko 36 urheilut/tulokset

  • ma-ke olin flunssassa. Maanantain punnituksessa -500g. Tiistaina 100kpl vatsarutistuksia.Keskiviikkona lyhyt (n.10min) lattiajumppa.
  • Torstaina mentiin Poitsun kanssa 3km intervalli lenkki.
  • Lauantaina go fat go kotitreeniohjelma 20min

vko 37 urheilut/tulokset

  • maanantaina  punnitus -900g ja  20minuutin kotitreeni ohelma.
  • Tiistaina vatsarutistuksia.
  • Keskiviikkona 3km hölkäten. JEEE! Ekaa kertaa yksin lenkillä ja jaksoin hölkätä koko matkan.
  • pe-su KIPEENÄ. (39 kuumetta!)